مرکز بازی کامپیوتری



نمایش قدرت نمایی این دو بازی زیبا در مقاسیه ای که بین آنها در این تریلر صورت گرفته است

  

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, توسط AMIR |

حتماً نام آلیس در سرزمین عجایب را شنیده اید. کتابی که از روی آن فیلم ها و بازی های زیادی ساخته شده اند. سرزمین زیبایی که هر چیزی در آن اعجاب انگیز است و حالت طبیعی ندارد. نوع داستان سرایی و شخصیت پردازی خوب این داستان باعث شد تا علاوه ابر اینکه بازی هایی با اقتباس از داستان اصلی ساخته شوند، کسانی هم با الگوبرداری از این داستان و ایجاد تغییرات در آن، شکل و شمایل دیگری از آلیس و سرزمین عجایب را به نمایش دربیاورند. آقای آمریکن جیمز مکگی (American James McGee) که قبلاً در کمپانی id Software یک طراح مراحل بوده، با استفاده از داستان آلیس در سرزمین عجایب، داستان جدیدی به نام American McGee's Alice را خلق و از روی آن بازی ای ساخت و روانه بازار کرد. حال پس از گذشت 11 سال از ساخت آن بازی، EA نسخه دوم این عنوان را هم راهی بازار کرده تا بازیکنان شاهد اتفاقات جدیدی باشند که در بازی Alice: Madness Returns برای آلیس می افتند.

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:, توسط AMIR |

EA اعلام كرد كه FIFA 12 برای آمریکا در تاریخ 27 سپتامبر و نسخه اروپا هم با كمی تأخیر در 30 سپتامبر عرضه خواهد شد. EA قول داده که نسخه PC بازی به خوبی نسخه كنسولی خواهد شد.

 

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:, توسط AMIR |

995051 165366 front دانلود بازی F.E.A.R 3 برای کنسول XBOX360

 

سبک: Action/Shooter/First-Person/Modern
سازنده: Day 1 Studios
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
پلتفرم: pc
تـاریخ انتشـــار :۲۰۱۱/۰۶/۲۱
حجم :۵٫۹۳ GB
ریجن:Free

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط AMIR |

چند سال پیش بود که EA بازی های فوتبالش را با اضافه کردن قابلیت حرکت 360 درجه دگرگون گرد. حال FIFA 12 نیز تغییرات قابل ملاحظه ای داشته و یک کنترل بسیار عالی را به همراه آورده است. به جرأت می توان گفت، زمانی که شما FIFA 12 را بازی می کنید دیگر به FIFA 11 دست نمی زنید. چهار تغییر اصلی در FIFA 12 صورت گرفته که باعث می شوند کنترل بازیکنان در مسابقات راحت تر باشد. این چهار تغییر عبارتند از: تعریف دوباره کنترل بازی، موتور فیزیک جدید، دفاع بهتر و هوش مصنوعی بهتر بازیکنان.

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:fifa12, توسط AMIR |

alice madness return دانلود بازی دلهره آور و ترسناک Alice Madness Returns XBOX360

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی جذاب و دلهره آور Alice Madness Returns که نسخه جدید از این بازی میباشد. داستان این بازی در ادامه قسمت قبل که ۱۱ سال پیش بر اثر یک حادثه ی آتش سوزی , خانواده ی آلیس کشته شدند و او هم دچار سوختگی شد و ترسی وحشتناک , ذهن او را تصاحب کرد. بعد از آن حادثه , آلیس در تیمارستان Rutledge بستری شد و در دنیای فانتزی Wonderland با اجنه ها به جنگ پرداخت. حال پس از ۱۰ سال , او توانسته خود را نجات دهد ولی هنوز هم تاثیرات روانی آن حادثه ی وحشتناک , برایش باقی مانده اند.

آلیس در این بازی پس از مرخصی از تیمارستان به یک مرکز مراقبتی روانی در شهر لندن می رود ولی ترس همچنان او را تنها نمی گذارد. پس تصمیم می گیرد با رفتن به سرزمین عجایب , بر مشکلات و ترس خود فائق آید.
آیا او می تواند با ترس و شیاطین موجود در سرزمین عجایب مبارزه کند و بر آنها پیروز شود ؟ شما در این بازی دوباره به دنیای عجایب بازگشته و باید برای پیروزی دوباره تلاش نمایید و در بازی به پیش بروید . . .

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, توسط AMIR |
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, توسط AMIR |

 

سری بازی های The Sims همچنان راه خودشان را ادامه می دهند و بازیکنان مختلف نیز کنترل زندگی انسان های این بازی کامپیوتری را بدست می گیرند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند. بازیکنان، همیشه در کنار این شخصیت های مجازی هستند و با آن ها در همه مراحل مانند کار، روابط اجتماعی و… همراه هستند. در چهارمین نسخه اضافه شونده بازی The Sims 3 اینبار شاهد عنوان دیگری به نام The Sims 3: Generations هستیم که قسمت های جدیدی را برای طرفداران این سری از بازی ها به همراه آورده است. این نسخه، بیشتر تمرکز خودش را روی دوران نوجوانی گذاشته و شما بیشتر با شرایط این دوره سنی در این بازی روبرو خواهید شد.
به تازگی هم EA دوباره این بازی را به نمایش درآورده تا خیلی ها بتوانند با قسمت های جدید این بازی آشنا شوند. همانطور که اشاره کردیم، در این بازی شما میزبان نوجوانان هستید و دنیای آن ها را تجربه خواهید کرد. دنیایی که شخصیت های آن تجربه های زیادی را برای اولین بار بدست می آورند. در این بازی، شوخی های زیادی قرار گرفته که اکثر افراد نوجوان آن ها را انجام می دهند. تله های جالب برای کسانی که سرزده به خانه شما می آیند یا برخی از اعضای خانواده، بازی را بسیار جالب کرده اند. به طور مثال این شوخی ها می تواند شامل گذاشتن اسم های خنده دار روی افراد مختلف باشد. می توانید با تخم مرغ خانه را به گند بکشید یا از تله جالبی که خود سازندگان آن را Planting a Flaming Bag می نامند، استفاده کنید که شامل کارهای مختلفی مانند خراب کردن دستشویی، رنگ کردن پوست افرد دیگر و حمام کردن با آب رنگی می شود.

 

دستبنداسپرت پرسپولیس عینک 3 بعدی دستبند اسپرت استقلال

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط AMIR |